ZAŽIJTE TRÉNINK OD PROFESIONÁLÚ, KTEŘÍ ÚSPĚŠNĚ TELEFONUJÍ KAŽDÝ DEN!
TELEFONICKÁ ŠKOLENÍ A TRÉNINK
ZAŽIJTE TRÉNINK OD PROFESIONÁLÚ,KTEŘÍ ÚSPĚŠNĚ TELEFONUJÍ KAŽDÝ DEN!
ZAŽIJTETRÉNINK OD PROFESIONÁLÚ,KTEŘÍ ÚSPĚŠNĚ TELEFONUJÍKAŽDÝ DEN!
ZAŽIJTE
TRÉNINK OD PROFESIONÁLÚ,
KTEŘÍ ÚSPĚŠNĚ TELEFONUJÍ
KAŽDÝ DEN!
TELEFONICKÁ ŠKOLENÍ A TRÉNINK
Objevte diamantové pole, které je přímo pod Vámi!
S našimi tréninkami telefonické komunikace využijete plný potenciál komunikace s osobním přístupem.
Pomůžeme bohatnou i VÁM.
Proč trénink od nás?
navolaných vyše 18.000 hodin
xy domluvených schúzek
viac ako 650 hodín tréninku pro tímy i individuálne
PRO KOHO JE TRÉNINK URČEN?
- Obchodník - Akvizitor, který dělá cold calls (telefonování na neznámá čísla)
- Obchodník - Farmář, který se stará o stávající klienty
- Vedoucí zákaznických linek, asistentky, telefonistky
- Manažeri i ředitele
CO VÁM TRÉNINK PŘINESE?
- Vyšší % úspěšnost
- Seběvědomější postoj
- Odstránení chyb při hovorech
- Efektivnější styl práce
A to během velice krátké doby.
VYBERTE SI ZE 3 VARIANT:
Nejoblíbenější trénink!
Ve Vaší firmě, v skupině 2 až 6 lidí.
Při tomto tréninku klademe důraz na to,
aby probíhaly reálné hovory obchodníků
se zákazníky a dáváme si zpětnou vazbu.
Na základe našich dlhoročných skušeností Vám po úvodnej analýze vytvoříme namíru kontaktní věty pro Váš biznis.
Kontaktní strategie je součástí jednodeního tréninku, ale je Vám k dispozici i samostatne.
Tréninky sestavujeme na míru potřebám Vaší firmy, stejně tak jako s ohledem na Vaši cílovou skupinu, či odvětví, ve kterém firma působí. Neučíme neaplikovatelnou teorii. Učíme, jak využít poznatky k dosažení konkrétního cíle! Klientské firmy vnímáme jako partnery, kterým pomáháme dlouhodobě růst.
„Nejvíc mi ve firemním tréninku pomohlo spoznat typologii osobností (sebe i klientú)
a zároveň, že sme se s kolegy mohli navzájem slyšet při domlouvaní schúzek. Cítim se připravenejší a mám větší istotu.“
Helena
Fine Pack
JEDNODENÍ TRÉNINK
Tento trénink si firmy rádi objednávají opakovaně.
Co je jeho obsahem:
- telefonická analýza jednotlivých obchodníků
(úvodní společné telefonování) - identifikace slabých stránek a jejich eliminace
- typologie osobnosti
- nové telefonování v praxi a zpětná vazba
Časové rozložení:
- vstupní telefonická analyza
- 2h aktivního skupinového telefonování
- 2h teorie a doporučení jak lépe komunikovat
- 2h aktivního skupinového telefonování
Při tomto tréninku klademe důraz na to, aby probíhaly reálné hovory obchodníků se zákazníky a dáváme si zpětnou vazbu.
Můžeme také doporučit, jaké nástroje používat pro online video schůzky.
KONTAKTNÍ STRATEGIE
- klient oslovuje svoje zákazníky ale nevie ako úplne ako, my mu nastavíme KS. čiže akým spôsobom má zákazníky oslovovať, čo konkrétne hovoriť, vytvoria namieru kontaktné vety podľa toho, čo chcú ponúkať.
Je súčasťou WK, ale dá sa ponúkať aj samostatne
Na základe našich dlhoročných skušeností Vám po úvodnej analýze vytvoříme namíru kontaktní věty pro Váš biznis.
Kontaktní strategie je součástí jednodeního tréninku, ale je Vám k dispozici i samostatne.
OSOBNÍ KONZULTACE
Individuálni školení 1-na-1 v trvání minimálne 2 hodiny
Tato varianta je vhodá pro:
REFERENCE

„Klikněte a můžete začít psát. Voluptatem sequi nesciunt neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet.“
Jméno Příjmení
Manažer

„Klikněte a můžete začít psát. Beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut.“
Jméno Příjmení
Manažerka

„Klikněte a můžete začít psát. Voluptas nulla pariatur at vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis.“
Jméno Příjmení
Manažer