JAK VÁM MŮŽEME POMOCT

OSLOVENÍ STÁVAJÍCÍCH KLIENTŮ

Diamantové pole je pod Vámi, tak toho využijte!


Je důležité udržovat kontakt se stávající klientelou. Posilujete tím Váš obchodně-partnerský vztah a především "pěstujete" důvěru daného zákazníka.

Nemáte Vy nebo Vaši obchodníci čas průběžně kontaktovat Vaše zákazníky a jen se Vám hromadí ve Vaší databázi?
Naše obchodnice po telefonu jsou speciálně dedikované na navolávání klientů a mají s tím velké zkušenosti.


Kontaktujte nás pro více informací!

_____

NAVOLÁVÁNÍ SCHŮZEK COLD CALL (I VIDEO SCHŮZEK) PRO VAŠE OBCHODNÍKY


Disponujeme týmem zkušených obchodnic po telefonu, které jsou specializované na profesionální navolávání a domlouvání schůzek (i video schůzek) pro obchodníky a obchodní týmy (tzv. cold call).

Kolektivu obchodnic zajišťujeme pravidelné tréninkové programy a dáváme jim možnost realizovat se v takových projektech, pro které se typově hodí.

Zvyšte efektivitu Vašich obchodníků, dejte svému týmu příležitost zazářit! Akvizice nových zákazníků se už nemusíte bát.


Kontaktujte nás pro více informací!

_____

ZÁKAZNÍCKA LINKA

Dejte klientům možnost kontaktovat Vás skrze více komunikačních kanálů.
Podívejte se na video

Pomůžeme nastavit zákaznickou linku ve Vaší společnosti po technické i komunikační stránce.

Pečlivě tak budete moct evidovat veškeré dotazy Vašich zákazníků. Získate přehled kvůli čemu potenciální i stávající klienti volají, píší, chatují.

Zákaznickou podporu jsme schopni zajistit také personálně. Zastřešíme Vám komunikaci nejen po telefonu, emailu, chatu, ale také na sociálních sítích.

Buďte pro své klienty dostupní a nenechtejte je s odpovědí dlouho čekat.


Kontaktujte nás pro více informací!

_____

Jak na akvizici po telefonu a o čem je dnes B2B obchod?

Claudie Paldusová se věnuje obchodní telefonické akvizici již od roku 2012 a dnes vede společnost Telefonická Komunikace a tým 25 profesionálních obchodnic a obchodníků! V prvním díle Bítubíčka se s námi podělila o svůj zajímavý příběh, tipy pro domlouvání obchodních setkání a mnoho dalšího! 

Čeho se obchodníci nejvíc bojí při telefonování?

Cold call a navolávaní obchodních schůzek může u některých obchodníku vyvolávat nepříjemné pocity. Nemusí to tak ale být.


Jak funguje externí spolupráce? Webinář s naším klientem

S majitelkou a zakladatelkou Účetního Portálu ®️ Ing. Pěvou Čoukovou, jsme si popovídali na téma externí spolupráce a rozdělení práce uvnitř týmu.

Existují dva druhy obchodníků

Claudie Paldusová se specializuje na navolávání schůzek. V rozhovoru například prozradí některé tipy, které sama při volání používá. Anebo se dozvíte, jak se dělí obchodníci a kteří jsou vhodnější na jakou část obchodního procesu. 

CO MŮŽETE OČEKÁVAT?

VÝKON

Jedna obchodnice po telefonu je schopna oslovit 200 - 400 firem měsíčně!.

MOŽNÁ % ÚSPĚŠNOST

15 % - 38 % úspěšnost! Záleží vždy na konkrétním projektu.

PŘIROZENÁ KOMUNIKACE

Předností obchodnic po telefonu je přirozená telefonická komunikace. Víme, že to je klíč k úspěchu.



SLOVO CLAUDIE

"Naše klienty vnímáme jako dlouhodobé obchodní partnery, kterým pomáháme růst!

Diamantové pole je pod Vámi!" 

Claudie Paldusová
CEO Telefonické komunikace s.r.o.

KAŽDÁ ZAPOČATÁ SPOLUPRÁCE JE VÝZVOU. NEJLEPŠÍ VIZITKOU JE JEJÍ ÚSPĚŠNÁ REALIZACE.