JAK VÁM MŮŽEME POMOCI ?
PŘÍMÉ DOMLOUVÁNÍ OBCHODNÍCH SCHŮZEK
Profesionální domlouvání schůzek pro obchodní týmy. Zvyšte efektivitu Vašich obchodníků, dejte svému týmu příležitost zazářit!
OPĚTOVNÉ KONTAKTOVÁNÍ STÁVAJÍCÍCH KLIENTŮ
Získání nového zákazníka bývá až pětkrát dražší než péče o toho stávajícího. Pokud Vaši obchodníci nemají čas na opětovné oslovení stávající klientů, jsme tu pro Vás. Diamantové pole je pod Vámi.
NASTAVENÍ EFEKTIVNĚJŠÍHO PROCESU KONTAKTOVÁNÍ
Interní nastavení procesu kontaktování. Sestavení kontaktních vět a emailů k oslovení nových i stávajících klientů.
KONZULTACE PRO JEDNOTLIVCE I FIRMY
Nejste si jistí současným nastavením komunikace nebo externí pohled profesionála? Jsem k dispozici i individuálním konzultacím dle Vašich individuálních potřeb.
WORKSHOPY PRO OBCHODNÍKY
Pochopení principů telefonování a následná praxe je základ úspěchu. Dostanu Vaše obchodníky znovu na vlnu energie, kdy oslovení firem nebude noční můrou, ale zábavou!
NEJOBLÍBENĚJŠÍ SLUŽBY NAŠICH KLIENTŮ:
INTENZIVNÍ TRÉNINKOVÉ PROGRAMY PRO OBCHODNÍKY ČI TELEFONISTY
Jedná se o jeden z našich nejoblíbenějších a nejefektivnějších tréninkových programů. Jak to funguje? Jednoduše, trénujeme praxí! S daným obchodníkem/klientem realizujeme reálné telefonáty a obchodníkovi/klientovi poskytujeme přímou zpětnou vazbu v reálném čase. Během velice krátké doby uděláte v oblasti komunikace značný krok vpřed! Více informací o tréninkových programech najdete zde.
VÝBĚR INTERNÍHO TELEFONISTY ČI AKVIZITORA PRO FIRMY
Výběr správného telefonisty, jakožto interního zaměstnance, může být zapeklitý oříšek. Pomůžeme Vám nejen v prvotní fázi třídění CV, ale hlavně vytvoříme scénář pohovoru, na přání i včetně ROLEplay, a vytipujeme Vám ty uchazeče, kteří se pro danou pozici perfektně hodí. Finální rozhodnutí je samozřejmě na Vás, ale pro své rozhodnutí budete mít reálné a především relevantní podklady.
ZÍSKÁVÁNÍ A TŘÍDĚNÍ DAT V CRM SYSTÉMECH
Data, kontakty, informace, to jsou jedny z nejcennějších zdrojů a my Vás s nimi naučíme zacházet! Poskytujeme administrativní pomoc i třídění dat a to včetně samotné přípravy dat z veřejně dostupných zdrojů pro obchodníky. V případě zájmu naučíme jak s daty zacházet a zefektivnit čas strávený právě těmito činnostmi. Využijte CRM (Customer relationship management) naplno!