+420 734 142 013

info@telefonickakomunikace.cz
Facebook-f Linkedin-in Instagram Youtube
  • Úvod
  • Naše služby
    • Telefonická akademie
    • Relevantní obchodní schůzky
    • Oslovení stávajících klientů
    • Školení a tréninky
  • Případové studie
  • O nás
    • Kariéra
  • Kontakt
  • Prodej knihy
  • Veřejný telefonický trénink
JEDINÁ OPRAVDU PRAKTICKÁ A FUNGUJÍCÍ

Telefonická akademie v ČR

Po více než 13 letech aktivního telefonování jsme se rozhodli sestavit praktickou a především efektivní akademii, která jde opravdu do hloubky. Začíná auditem vašich aktuálních obchodních procesů, jde hluboko do teorie telefonování a typologie osobnosti, obsahuje několikadenní praktické telefonování pod dohledem našich nejzkušenějších obchodníků a na konci zvyšuje počet dohodnutých schůzek až o 20 %.

Chci vědět více

firmy, které prošly Telefonickou akademií

ZÍSKEJTE PDF zdarma

Dvě typologie osobnosti a jak s nimi komunikovat po telefonu

Součástí Telefonické akademie je i teoretická část, kde se zabýváme jedním z nejdůležitějších pilířů komunikace po telefonu – typologií osobnosti. Rozlišujeme celkem 4 typologie a vy můžete dvě z nich získat zdarma.

Zvyšte účinnost navolávání schůzek o 20 %

Dozvíte se

JAK IDENTIFIKOVAT TYPOLOGII PO TELEFONU?

Rychlá dynamika, sebevědomý tón a přímé otázky nebo naopak pomalejší a nejistý tón v kombinaci s nepřímými otázkami?

CO DANÝ KLIENT POTŘEBUJE?

Soutěživost, výzvu a rovný přístup nebo naopak prostor a jistotu? Úspěšnost hovorů při správném odhadu potřeb stoupá minimálně o 20 %.

JAK S NÍM JEDNAT A USPĚT?

Rychle a "bez omáčky" nebo naopak stručně a přesně? Správný přístup k hovoru, tonalitě a stylu zvyšuje úspěšnost telefonování o minimálně 20 %.

Problémy, které zná snad každý obchodník

"Nechci řešit obchod po telefonu"

Ať už je ti díky nejistotě, nedostatku sebevědomí nebo dlouhodobému neúspěchu.

"Telefonování mi dlouhodobě nefunguje"

Jak by mohlo. Většina obchodníků po telefonu nedokáže efektivně prodávat, protože jim chybí úplné základy.

"Mám málo schůzek v kalendáři"

To nebaví nikoho. Pohled do prázdného kalendáře je noční můra každého obchodníka.

Co kdyby to tak být nemuselo?

Absolventi telefonické akademie

Změní vnitřní postoj k telefonování

Protože v postoji se skrývá odpověď. Je potřeba v sobě najít vnitřní motivaci a telefonování brát jako přirozenou součást práce.

Pracují s vnitřní motivací a telefonování je baví

Když začne telefonování bavit a stává se součástí každodenní práce - začnou se dostavovat výsledky.

Zvyšují obchodní výsledky a úspěšnost volání

Dochází ke změně motivace a samotného přístupu k telefonování. Stává se přirozenou součástí každodenního fungování.

Posouvají svůj dosavadní výkon až o 20 %

Tady už si to jednoduše každý spočítá. Když obchodník prodává služby nebo zboží za 10.000.000 měsíčně, tak se dostává až na 12.000.000.

Mluví za nás

Výsledky našich klientů

Přečtěte si detailní studie, kde najdete podrobný feedback a výsledky z projektů realizovaných pro naše klienty.

Všechny případové studie

KIA

Akvizice / Cold Calling
Přečíst studii

Canon Czech Republic

Akvizice / Cold Calling
Přečíst studii

Yamazaki Mazak

Akvizice / Cold Calling
Přečíst studii

Campiri

Akvizice / Cold Calling
Přečíst studii

KIA (2. turnus)

Akvizice / Cold Calling
Přečíst studii

M-PRO

Přečíst studii

Fidoo

Přečíst studii

Imper – MERK

Přečíst studii

Business Lease ČR

Přečíst studii

Index Nosluš

Akvizice / Cold Calling
Přečíst studii
Krok po kroku

Časová osa a průběh akademie

Nečekejte řadu webinářů a sdílení neuchopitelných teoretických prezentací. Telefonická akademie je maximálně praktická, k věci a většinu času trávíme voláním, nastavováním procesů a jdeme rychle pro reálné výsledky.

Fáze 1.

Audit a analýza procesů (1 měsíc)

První fáze zahrnuje audit telefonických procesů, hovory s vedením a obchodníky (3 osoby), mystery calls a analýzu parametrů. Na základě zjištění je vypracována a prezentována výstupní zpráva. Tato fáze trvá přibližně jeden měsíc.
Fáze 2.

Fyzický telefonický trénink (3 dny)

Druhá fáze je fyzický telefonický trénink, který probíhá tři dny dle dohody s klientem. Nejkratší verze zahrnuje jeden den týdně po dobu tří týdnů, nejdelší verze jeden den měsíčně po dobu tří měsíců. Každý trénink trvá šest hodin včetně oběda.
Fáze 3.

Online telefonický trénink (4 setkání)

Třetí fáze je online telefonický trénink, který zahrnuje čtyři setkání po třech hodinách. Setkání probíhají jednou měsíčně a navazují na fyzický trénink.

Pojďme sestavit
program akademie
pro vás a váš tým

Zavolejte nám

+420 734 142 013

Nebo využijte kontaktní formulář 👉

Připraveni posunout své obchodní výsledky?

Pojďme společně sestavit program akademie na míru vám a vašemu týmu 🙏

    +420 734 142 013
    info@telefonickakomunikace.cz

    Breitfeldova 709/13,
    186 00, Praha 8

    Naše služby

    • Novinka: Telefonická akademie
    • Relevantní obchodní schůzky
    • Oslovení stávajících klientů
    • Školení a tréninky

    Rychlé odkazy

    • Naše služby
    • O nás
    • Kontakt
    • Kariéra
    • Eshop
    • Cookies
    • Odstoupení od smlouvy

    Případové studie

    • Canon Czech Republic
    • KIA
    • KIA (2. turnus)
    • Yamazaki Mazak
    • Campiri
    • Business Lease ČR
    • Fidoo

    Sledujte nás

    Facebook Youtube Instagram Linkedin

    IČO: 08154678 | Sídlo firmy: Lišická 2757, Újezd nad Lesy, 190 16 Praha

    Všeobecné obchodní podmínky | Zásady zpracování osobních údajů

    © 2025 — Telefonická komunikace s.r.o.