INTENZIVNÍ 

TRÉNINKOVÉ PROGRAMY

Třífázový trénink komunikace je jednou z nejžádanějších služeb, které nabízíme. Přestože je komunikace jedním ze základních dorozumívacích prostředků, většina lidí nevyužívá její plný potenciál.

Individualizovaný trénink přináší pro Vaše obchodníky, personalisty nebo přesněji recruitery, významný posun vpřed v oblasti komunikace a to během velice krátké doby. 

Tréninky sestavujeme na míru potřebám Vaší firmy, stejně tak jako s ohledem na Vaši cílovou skupinu, či oblast ve které působí. Neučíme teorii, učíme jak využít poznatky k dosažení konkrétního cíle! 

TRÉNINK TELEFONICKÉ KOMUNIKACE 17.3.2020!

TŘÍFÁZOVÝ TRÉNINK PRO VAŠE OBCHODNÍKY I PERSONALISTY 

3 KROKY K ÚSPĚCHU

FÁZEANALÝZA TÝMU:
ROZBOR SOUČASNÉHO STAVU 

Pro vhodné nastavení tréninku, stejně jako pro vhodné nastavení komunikace s klienty, je nejdříve nutné zanalyzovat tým a další aktéry komunikace.

FÁZETRÉNINK: APLIKACE TEORIE DO PRAXE

Naučíme Vás pracovat s typologií osobnosti, stejně jako jako Vás naučíme jak aplikovat osm principů telefonické komunikace.

FÁZE
TRÉNINK A UKOTVENÍ ZNALOSTÍ


"Lehko na cvičišti těžko na bojišti?!" 

S námi získáte nejen kvalitní trénink, kde si vše vyzkoušíte, ale především získáte to nejdůležitější: vlastní zkušenosti!

CO JE ZÁKLADEM ÚSPĚCHU?



  • Naučíme Vaše specialisty, jak si získat a uchovat růstové nastavení myšlení a znovu tak nastartovat jejich úspěchy při komunikaci a dosahování cílů.
  • Při trénincích využíváme znalosti a zkušenosti typologie osobnosti. Tréninky tak obsahují nejen jednotlivé testy, ale především návod, jak rychle rozeznat typologii komunikačního partnera.
  • Vytvořili jsme vlastní metodu osmi principů úspěšného telefonování a rádi Vás ji naučíme aplikovat. 

ZPĚTNÁ VAZBA 

OD ABSOLVENTŮ TRÉNINKŮ

Tréninkový program na míru jsme také připravily pro podnikatelku z MLM prostředí Martinu Pikalovou a její tým. Martina o tréninku řekla: 


„Pokud chcete, aby Vaše firma měla větší úspěšnost pro domluvení schůzek přes telefonickou komunikaci, tak mohu jen doporučit Claudii a její tým. Její profesionální přístup, znalost, odbornost, školení, jsou naprosto skvělé a jiné než jsem kdy měla možnost poznat. Účastnila jsem se dokonce i jejího školení na typologii osobnosti navázanou na telekomunikaci, což jako bývala telefonistka v korporátní společnosti jsem nezažila a velmi mně to obohatilo a posunulo výš, než jsem očekávala. Děkuji za nové poznatky a zkušenosti ve spolupráci a mohu jen opravdu doporučit.“

Lenka Štrubelová

obchodní zástupce ve společnosti 02

„Claudie svým školením telefonních obchodních dovedností k nám do týmu přinesla zcela nový pohled na to, jakým způsobem zefektivnit výsledek uzavřených obchodů a vést dialog se zákazníkem. Její trénink neobsahuje pouze odborné rady z praxe, ale je zaměřen primárně na typologii osobností a k tomu nácvik přizpůsobení struktury telefonátu společně s budováním patřičného mindsetu. Právě tento přístup obsahující prvky psychologie se odlišuje od všech školení, které jsem měl možnost doposud absolvovat. Pokud se chcete obchodu dlouhodobě s úspěchem věnovat, doporučuji se jejího školení zúčastnit.“

Libor Štěcha

Business Manager 

ve společnosti Fine Pack International SE

„Ráda bych poděkovala oběma slečnám za přínosné školení, které bylo užitečné i pro nás starší, které máme v obchodě letité zkušenosti. Obě byly velmi příjemné a setkání probíhalo ve velmi přátelské atmosféře. Ukázaly nám nové možnosti, které určitě ve své práci využiji.
Velice se mi líbil rozbor povah, což bylo pro mě osobně velkým přínosem a pomocí v obchodě.
Ještě jednou velký dík."

Lenka Urválková

podnikatelka

„Dobrý den děvčata, toto školení mi přineslo nový pohled na přístup k zákazníkovi a rozlišení jednotlivých typů lidí na druhém konci telefonu. Vždy i po mnoha letech práce v podnikání je dobré si vyposlechnout názor při přístupu k nabídce a možnosti zlepšení v oblasti komunikace se zákazníkem. Mám velikou radost, když mladá generace dovede učit ke slušnosti chování v obchodě a hezkému přístupu k zákazníkovi. Toto dopoledne bylo pro mě poučné i osobně co se týká typologie mé osoby.

Děkuji Vám a přeji hodně takto spokojených posluchačů.“

Stanislava Tůmová 

jednatelka společnosti JISA COLOR s.r.o.

„S Claudii jsme se poprvé setkaly při jejím působení pro Imper CZ. Protože se mi spolupráce osvědčila, oslovila jsem ji znovu. Nyní již šlo o konkrétní trénink v oblasti navolávání schůzek přizpůsobený přímo mým potřebám. Claudie se mnou podrobně analyzovala cílový segment a call script jsme mu flexibilně přizpůsobovaly. Oceňuji její pohotové reakce a důraz na osobní nastavení při telefonování. Vše je pak otázkou tréninku a cíl již nejde minout. Vřele doporučuji spolupráci s ní, neboť disponuje vysokou mírou empatie a dokáže přesně mířit na potřeby klienta. Pozitivní přístup a profesionalita jsou zbraně, díky kterým slaví úspěchy v obchodním prostředí. “

Pavlína Bínová

obchodní manažerka 

v Astronaut Creative Lab

"Jarko a Claudie, děkuji Vám za včerejší seminář. Dostal jsem se tam náhodou a na poslední chvíli. Rozhodně nelituji, že jsem se zúčastnil, byl jsem příjemně překvapen. Bylo to velmi zajímavé a přínosné. Něco jsem sice znal, ale rozšířil jsem si svůj obzor. Byly jste skvělé, dobře jste se doplňovaly, ukázaly jste smysl pro humor a dokázaly navodit příjemnou atmosféru.  Myslím, že je důležité pro život znát sám sebe, a k tomu různé typologické modely napomáhají.

Oceňuji, že popularizujete téma typologie nejen v rámci různých firem, ale i na veřejnosti."

MUDr. Jiří Štětina

lékař a přednášející na univerzitě

„Děkuji Claudii za inspirativní a velmi přínosný trénink Telefonní komunikace. Skvěle se nacítí na člověka, dokáže poradit a je na ní vidět její zapálení pro věc. Děkuji za pozitivní energii a užitečné rady pro kvalitnější navolavaní schůzek.“

Anna Marie Kučerová 

Key Account Manager 

ve společnosti BENEFITY, a. s.

"Po absolvování telefonického tréninku s Claudií jsem si utřídil určité postupy, které jsou pro telesales, zejména pak pro "coldcally", velmi důležité. Claudie se mně i mým kolegům věnovala individuálně, s každým rozebrala jeho typologii osobnosti a doporučila způsoby jak zefektivnit telefonický prodej. Claudiiny telefonické tréninky určitě doporučuji."

Bc. Tomáš Lula

Sales Manager 

ve společnosti Fine Pack International SE

„Děkuji za příjemné a přínosné školení. Claudie je úžasně pozitivní a inspirující člověk. Mohu jedině doporučit :-)“

Karina Doležalová

Sales Manager 

ve společnosti BENEFITY, a. s.

„Váš tréninkový program byl pro mne velmi obohacující. Vždy mne zajímala typologie lidí a vy jste ji vysvětlily přístupným a srozumitelným způsobem. Teorie byla velmi zajímavá, teď ji ještě musím převést do praxe. Člověku se žije mnohem lépe a radostněji, pokud ví, jak správně a jakým způsobem komunikovat s lidmi. Kolikrát si říkám, proč je ten člověk na mne naštvaný a on vůbec být naštvaný nemusí, je to jen jeho způsob komunikace... Snad se mi to podaří :)
Ještě jednou moc děkuji, že jsem se mohla vašeho tréninkového programu zúčastnit.“

Ing. Lucie Vavrochová

účetní

„Velice přínosný a motivační seminář, který jsem si moc užil a který velice zlepšil mou produktivitu v pracovním, ale i v osobním životě. Děvčata, která velice hezky a sympaticky přednášela, mě naučila rozeznat typ člověka, už jen podle toho, jakým způsobem zvedne telefon a představí se. Za mě deset bodů z deseti. Všem doporučuji.“

Josef Paldus

majitel firmy na profesionální čištění aut

„Skvěle vymyšlené techniky školení založené na empatickém přístupu ke klientovi a rozpoznání jeho osobnosti. Žádné prodejní fráze či nátlakový prodej jako školí většina koučů, ale opravdu příjemný osobitý přístup. I když jsem tyto techniky podvědomě používal, po tomto zajímavém kurzu se nyní více zaměřuji na rozpoznání osobnosti klienta a s tím přichází i větší úspěšnost sjednaných schůzek či obchodů. Doporučuji tento nápaditý styl školení :)“

Tomáš Hubáček

Sales Manager

ve společnosti BENEFITY, a. s.

„Děkuji dvojnásobně Jarce za KURZ, který je i zážitkově terapeutický a s přesahem do mnoha oborů činnosti. Bude se nám ještě mnohokráte hodit ;-) Díky.“

Bc. Karolína Kubínová

lektorka rekvalifikačních kurzů a sociální pracovnice


VYUŽIJTE TRÉNINK I PRO VAŠE ZAMĚSTNANCE

DEJTE SVÝM LIDEM MOŽNOST POSUNOUT SE DÁL A DOSÁHNOUT TAK KÝŽENÝCH CÍLŮ