

Klíčová vlastnost pro úspěšně firmy
Zákaznická linka a podpora
Buďte pro své klienty dostupní a nenechte je s odpovědí dlouho čekat. Zákaznickou podporu jsme schopni zajistit také personálně. Zastřešíme vám komunikaci s vašimi zákazníky nejen po telefonu, emailu, chatu, ale také na sociálních sítích. Prostě všude, kde jsou vaši klienti.




S námi vždycky víte
Na čem jste a co můžete čekat
Jsme parta nadšenců do telefonování. Vše začalo jako hobby a postupně se přeměnilo na podnikání. Dnes je nás přes dvacet a každý rok se posouváme o krok dál. Naše hodnoty jsou od začátku stejné:

Každou spolupráci stavíme od začátku. Nepoužíváme žádné call skripty. Stavíme kontaktní strategii dle projektu, dáváme důraz na zaškolení dané služby a vkládáme důvěru do našich lidí.

Naše know-how a zkušenosti si nenecháváme pro sebe. Co děláme a jak to děláme je něco, za čím si stojíme. Školíme po celé ČR jednotlivce i obchodní týmy.

Na projekt vybereme vhodného telefonistu dle typologie. Pravidelně se věnujeme zpětným vazbám a průběžnému vyhodnocování projektu.

Vysoká míra konverze
Náš tým má dlouhodobě úspěšnost v rozmezí 15 % - 38 % v rámci akvizice.

Maximální efektivita
V průměru osloví jeden náš obchodník individuálně až 250 - 400 firem měsíčně.

Přirozená komunikace
Naší hlavní výhodou je individuální přístup ke každému projektu. Nemáme knihovnu ohraných scriptů.

Přizpůsobíme se
Náš tým dokáže pracovat ve vašem interním CRM, MS Excel nebo Google Workspace nástrojích.

Jsme maximálně agilní
Pracujeme v nejpoužívanějších CRM a obchodních systémech na světě.
Dokážeme se onboardovat na váš sales systém a není třeba řešit složité integrace a přenos dat. Náš sales tým může pracovat přímo ve vašem systému a tak šetřit čas na všech stranách. Můžeme se tak všichni věnovat tomu důležitému – obchodu.






Mluví za nás
Výsledky našich klientů
Přečtěte si detailní studie, kde najdete všechny podstatné informace od přístupu k projektu, realizaci až po výsledky.


