Rozšíření partnerské sítě pro společnost Campiri
Pro český startup Campiri, který nabízí pronájem obytných vozů, jsme realizovali rozsáhlou akviziční kampaň pro rozšíření partnerské sítě. Primárním cílem bylo oslovení partnerů v rámci cold calls – představení služby Campiri, dohodnutí podmínek spolupráce, uzavření smlouvy. Projekt se realizoval na CZ a SK trzích a v platformě PipeDrive.
Hodnocení projektu
- V rámci akvizice v podobě rozšíření partnerské sítě na CZ a SK trhu, byla
posílena pozice Campiri na těchto trzích. - Projekt měl také marketingový přesah v tom, že jsme dané
subjekty/jednotlivce seznámili s platformou Campiri a dostala se do
povědomí lidí/firem. - Pro společnost Campiri může mít projekt smysl v podobě průzkumu trhu a
následný marketing/remarketing na daných trzích. - Získání klienti mohou být v budoucnu oslovení v rámci up-sell/cross-sell.
Výsledky spolupráce v číslech
- Osloveno subjektů CZ cold calls – 390+
- Osloveno subjektů SK cold calls – 80+
- Uzavřeno smluv CZ P2P – 35 (45+ aut)
- Uzavřeno smluv CZ komerční – 45 (90+ aut)
- Uzavřeno smluv SK P2P – 5 (10+ aut)
- Uzavřeno smluv SK komerční – 5 (17+ aut)
Závěrem
Chceme poděkovat za skvělou spolupráci. S panem Pazderou (obchodním ředitelem), byl projekt komunikován na denní bázi a také díky jeho přístupu, jsme mohli spoustu věcí na úrovní Campiri x klient, řešit velmi rychle.