![](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2021/05/home12_figure4.png)
![](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2021/05/home12_video_points.png)
JAK USPĚT PŘI OBCHODNÍM TELEFONOVÁNÍ
Intenzivní telefonická školení a tréninky
Zažijte trénink od profesionálů, kteří úspěšně telefonují každý den, a vaše úspěchy se dostaví během velice krátké doby. Trénink je určen pro obchodníky, kteří mají v agendě akvizici (často “cold-calls“), obchodníky soustředící se na současné portfolio (často “farmer“) nebo pro manažerské a vedoucí pozice obchodních ředitelů, případně provozních zákaznických linek či call center.
firmy, které prošly telefonickým školením
![imper](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2021/11/imper.png)
![benefity-cz](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2022/01/benefity-cz-e1642692853834.png)
![canon_white](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2021/11/canon_white.png)
![pngegg](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2024/05/pngegg.png)
![Peugeot_logo.svg](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2024/05/Peugeot_logo.svg.png)
![pss](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2024/01/pss.png)
![asdsad](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2024/01/asdsad.png)
![aitom](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2022/01/aitom-e1642692981442.png)
Proč právě
Školení či trénink od nás?
![home7_icon_05](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2020/07/home7_icon_05.png)
Až o 20 % vyšší úspěšnost
Instantní zvýšení efektivity prodeje a oslovování po telefonu až o 20 %.
![home7_icon_08](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2020/07/home7_icon_08.png)
Typologie a psychologie komunikace
Naše know-how a dlouholeté zkušenosti kombinujeme s psychologií prodeje.
![home7_icon_09](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2020/07/home7_icon_09.png)
Individuální přístup
Přistupujeme ke každému obchodnímu týmu individuálně, a to dle jejich potřeb a očekávání
Varianty školení & tréninků
![home6_icon_13](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2020/05/home6_icon_13.png)
3 denní intenzivní trénink
3 denní intenzivní trénink
Oblíbená volba pro ty, kteří chtějí, aby lidé v jejich týmu byli sebejistější i efektivnější v obchodním telefonování. Hovory v praxi s konstruktivní zpětnou vazbou pomáhají hlouběji nahlédnout potřebám zákazníků a tím zvyšují úspěšnost celého obchodu.
- Odbourání strachu - zvýšení sebevědomí v rámci telefonování
- Reálné hovory v praxi s každým účastníkem
- Zvýšení úspěšnosti až o 10 % v obchodním telefonování
Telefonická akademie
Telefonická akademie
Nejvíce objednávaná služba ze strany majitelů a obchodních ředitelů. Jedná se o 5měsíční program, který se zahajuje auditem telefonicko-obchodních procesů. Poté se sestavuje telefonický trénink na míru v pravidelné offline i online formě.
- Výstupem auditu je písemná zpráva s doporučením směřující k vyšším výsledkům
- Reálné hovory v praxi s každým účastníkem
- Zvýšení úspěšnosti až o 20 % v obchodním telefonování
![home6_img_top](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2020/06/home6_img_top.png)
Veřejný trénink pro jednotlivce
Veřejný trénink pro jednotlivce
- Práce s odmítnutím a nastavení mysli v obchodním telefonování
- Základy psychologie v komunikaci
- Telefonické tipy a triky z aktuálního trhu
Školením vás provedou
Zdeněk Culek
Trenér - reaktivační hovoryCelý svůj profesní život hledám efektivní způsob, jak komunikovat s lidmi, navazovat vztahy a vytvářet pozitivní pracovní atmosféru. Call centrum a zákaznický servis mě naučily systematické práci. Headhunting a recruitment zase poznávání temperamentu a různých osobnostních profilů. Pomůžu vám objevit svůj potenciál.Petra Chalupová
Projektová manažerka & Trenérka akvizičních hovorůMou vášní je překonávání překážek a přijímání nových výzev. Telefonický trénink vnímám jako možnost předat ostatním své letité zkušenosti z obchodního světa. Vhledy nejen do samotného obchodu, ale i do osobního života v rámci typologie osobnosti a seberozvoje.Klára Viková
Trenérka - reaktivační hovory & nastavení mysliRozvoji v oblasti byznysu a obchodu se věnuji od roku 2015. Mou specializací je komunikace a leadership v kombinaci s telefonickým tréninkem. Ke své práci s klienty využívám poznatky neurovědy, aby uchopili potenciál mozku v plném rozsahu a dokázali tak dosahovat pracovních i osobních cílů efektivně a s lehkostí.Jarmila Beránková
Trenérka - reaktivační hovory, nastavení mysliV oblasti osobní i telefonické komunikace se pohybuji od roku 2005. Vedení zákaznické linky, náborová i obchodní činnost mi poskytly zkušenosti a vhledy, které využívám dodnes. Témata typologie osobnosti a nastavení mysli mě před lety uchvátila. Od té doby se jim věnuji podrobně a na trénincích je s laskavostí předávám dál.Claudie Paldusová
Trenérka - akviziční hovoryTelefonování se věnuji přes 13 let a specializuji se na cold calling. Od marketingových projektů, přes automobilový průmysl až k IT firmám. V současnosti se věnuji především akvizici a obchodu pro Telefonickou komunikaci s.r.o. a rozvoji firmy. Dělám co mě baví a jsem za to moc vděčná.
Mluví za nás
Výsledky našich klientů
Přečtěte si detailní studie, kde najdete podrobný feedback a výsledky ze školení a tréninků našich klientů.
![85ff8616df1a637.37709926](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2020/07/85ff8616df1a637.37709926.jpg)
![photo-1498050842100-717f08672ac6](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2022/01/photo-1498050842100-717f08672ac6.jpg)
![CZ-2011-Yamazaki-Mazak-Technology-Center_3](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2022/01/CZ-2011-Yamazaki-Mazak-Technology-Center_3.jpg)
![2plus1](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2022/09/2plus1-scaled.jpg)
![ezgif.com-gif-maker (1)](https://www.telefonickakomunikace.cz/wp-content/uploads/2022/09/ezgif.com-gif-maker-1.jpg)