INTENZIVNÍ
TELEFONICKÁ ŠKOLENÍ A TRÉNINKY

Zažijte trénink od profesionálů, kteří úspěšně telefonují každý den
a Vaše úspěchy se dostaví během velice krátké doby!

PRO KOHO JE TRÉNINK URČEN?

  • obchodník - akvizitor, který volá tzv. studené kontakty;
  • obchodník - farmář, který se stará o stávající klienty;
  • vedoucí zákaznických linek a všichni ti, kteří často jednají s klienty po telefonu.

CO VÁM
TRÉNINK PŘINESE?

  • vyšší procenta úspěšnosti Vašich obchodních cílů;
  • odstranění chyb při hovorech;
  • větší porozumění Vašim klientům a jistotu v tom, co děláte.

PROČ TRÉNINK OD NÁS?

Obchodní hovory děláme
každý den. Celkem jsme
již protelefonovali
+18 000 hodin. 

Naší doménou je domlouvání obchodních schůzek a na "kontě" jich máme sjednanýchpřes 3 800.

Školení a tréninky děláme jak pro týmy, tak individuálně. S účastníky jsme strávilivíce jak 650 hodin.


REFERENCE

„Spolupráce s Claudií mi změnila můj pohled na obecný názor, že každý začátek je těžký, konkrétně kontaktování potenciálních klientů telefonem. Od úvodní schůzky s Claudií jsem vnímal její klid, nadhled a hlavně odborný přehled. Nesmírně důležitým bonusem je fakt, že Claudii její práce baví. Doporučuji tyto služby pro malou, střední i větší společnost.“

Tomáš Havelka

CEO
ve společnosti Data Robotics


"Pokud chcete, aby Vaše firma měla větší úspěšnost pro domluvení schůzek přes telefonickou komunikaci, tak mohu jen doporučit Claudii a její tým. Její profesionální přístup, znalost, odbornost, školení, jsou naprosto skvělé a jiné než jsem kdy měla možnost poznat. Účastnila jsem se dokonce i jejího školení na typologii osobnosti navázanou na telekomunikaci, což jako bývalá telefonistka v korporátní společnosti jsem nezažila a velmi mně to obohatilo a posunulo výš, než jsem očekávala. Děkuji za nové poznatky a zkušenosti ve spolupráci a mohu jen opravdu doporučit."

Lenka Štrubelová

obchodní zástupce
ve společnosti 02


"Po absolvování telefonického tréninku s Claudií jsem si utřídil určité postupy, které jsou pro telesales, zejména pak pro coldcally, velmi důležité. Claudie se mně i mým kolegům věnovala individuálně, s každým rozebrala jeho typologii osobnosti a doporučila způsoby, jak zefektivnit telefonický prodej. Claudiiny telefonické tréninky určitě doporučuji.

Tomáš Lula

Manager Sales 
ve společnosti Fine Pack International SE


JEDNODENNÍ
ŠKOLENÍ A TRÉNINKY
 

Tento trénink si firmy rádi objednávají opakovaně


Co je obsahem:

  • telefonická analýza jednotlivých obchodníků (úvodní společné telefonování);
  • identifikace slabých stránek a jejich eliminace;
  • typologie osobnosti;
  • nové telefonování v praxi a zpětná vazba.

Časové rozložení:

  • vstupní telefonická analýza;
  • 2 hodiny aktivního skupinového telefonování;
  • 2 hodiny teorie a doporučení jak lépe komunikovat;
  • 2 hodiny aktivního skupinového telefonování;

Při tomto tréninku klademe důraz na to, aby probíhaly reálné hovory obchodníků s jejich zákazníky a dáváme si ihned poté zpětnou vazbu. Součástí je také doporučení, jaké nástroje používat pro online video schůzky.

Toto školení můžete absolvovat také individuálně, tzv. 1-na-1.

KDO VÁS TRÉNINKEM PROVEDE?

„Od roku 2012 se věnuji telefonické akvizici. Tuto činnost jsem si zamilovala
a telefonování je pro mě do dnešního dne zábava a hra. Ráda Vás provedu telefonickým tréninkem, který Vás obohatí."


Claudie

CEO Telefonická komunikace s.r.o.


„I když je doba Horsta Fuchse a Vlka z Wall Street pryč, prodávat lze po telefonu doteď. Ukážu Vám, jak v současné době oslovovat zákazníky a především, jak na prodej po telefonu. Pokud máte z telefonování obavy, naučím Vás, jak si tuto činnost oblíbit tak, aby se stala Vaši silnou stránkou.“


David

Obchodník po telefonu


„Telefonem přeji hezký den i pěstuji vztahy. Laskavě i s pokorou, přesto se dovolám k zisku. Pro sebe, pro své obchodní partnery i pro klienty. Vím, jak na to a toužím to sdílet dál. Pojďte do toho se mnou. :)“


Daniela

Obchodnice po telefonu