+420 721 336 087
info@telefonickakomunikace.cz
Facebook-f Linkedin-in Instagram Youtube
  • Úvod
  • Naše služby
    • Akvizice nových klientů
    • Oslovení stávajících klientů
    • Zákaznická linka / podpora
    • Školení a tréninky
  • Školení a tréninky
  • Případové studie
  • O nás
    • Kariéra
  • Kontakt
JAK USPĚT PŘI OBCHODNÍM TELEFONOVÁNÍ

Intenzivní telefonická školení a tréninky Psychologie prodeje

Zažijte trénink od profesionálů, kteří úspěšně telefonují každý den, a vaše úspěchy se dostaví během velice krátké doby. Trénink je určen pro obchodníky, kteří mají v agendě akvizici (často “cold-calls“), obchodníky soustředící se na současné portfolio (často “farmer“) nebo pro manažerské a vedoucí pozice obchodních ředitelů, případně provozních zákaznických linek či call center.

Chci vědět více

firmy, které prošly telefonickým školením

Proč právě

Školení či trénink od nás?

Až o 20 % vyšší úspěšnost

Instantní zvýšení efektivity prodeje a oslovování po telefonu až o 20 %.

Typologie a psychologie komunikace

Naše know-how a dlouholeté zkušenosti kombinujeme s psychologií prodeje.

Individuální přístup

Školení děláme také na míru. Potřebujete školení pro specifický use case nebo přímo 1on1?

základní

Varianty školení & tréninků

Typologie osobnosti

Typologie osobnosti

Oblíbená volba u majitelů / manažerů společností, kteří chtějí, aby lidé v jejich týmu byli sebejistější a efektivnější. Pokud poznáme sami sebe, tak jsme schopni nahlédnout i do světa ostatních - ať už kolegů nebo zákazníků.

  • Zlepšení komunikačních schopností, empatie a vcítění se do kolegů či zákazníků
  • Forma školení je zábavná, poutavá a uvolněná
  • Absolventům školení se zlepšují vztahy, stoupá jejich efektivita a celková spokojenost
Poptat školení

komplexní školení pro týmy

komplexní školení pro týmy

Při tomto tréninku klademe důraz na to, aby probíhaly reálné hovory obchodníků s jejich zákazníky a dáváme si ihned zpětnou vazbu. Součástí školení je také doporučení na ideální kombinaci nástrojů pro daný tým.

  • Telefonická analýza jednotlivých obchodníků (úvodní společné telefonování)
  •  Identifikace slabých stránek a jejich eliminace
  • Typologie osobnosti
  • Týmy, které absolvují naše školení  vykazují zvýšení úspešnosti až o 20 %
Poptat školení

Individuální školení

Individuální školení

Intenzivní druh školení šitý vždy na míru jednotlivce či týmu. Projdeme zaškolení v rámci typologie osobnosti a hlavně se věnujeme telefonické komunikaci jako takové. Trénujeme reálné hovory klientů a říkáme si v reálném čase zpětnou vazbu, která nám umožní velmi rychle identifikovat hlavní nedostatky v komunikaci a efektivně je eliminovat.

Sestavíme školení dle vašich potřeb a našich tipů, které vám pomohou cítit se při telefonování lépe a zlepší vaše obchodní výsledky.

Poptat školení

Školením vás provedou

  • Claudie Paldusová

    Claudie Paldusová

    CEO
    Telefonování se věnuji přes 10 let. Je to moje vášeň. Od marketingových projektů, přes automobilový průmysl až k IT firmám. Domluvila jsem tolik schůzek, až se mi z toho hlava točí. V současnosti se věnuji také akvizici (jak jinak) pro Telefonickou komunikaci s.r.o. a rozvoji firmy a vedení lidí. Dělám co mě baví a jsem za to moc vděčná.
  • David Synáček

    David Synáček

    Projektový Manažer
    Jsem jeden z těch bláznů, kterého telefonování baví a věnuji se mu přes 10 let. Postupně jsem si vyzkoušel vše od prodeje po telefonu až po zákaznickou podporu. V posledních letech se věnuji především vedení lidí, projektovému řízení a částečné také obchodu. Své zkušenosti předávám dál v podobě tréninku a školení, které s kolegyní Claudii společně vedeme.
Mluví za nás

Výsledky našich klientů

Přečtěte si detailní studie, kde najdete podrobný feedback a výsledky ze školení a tréninků našich klientů.

Všechny případové studie

KIA

Akvizice / Cold Calling
Přečíst studii

Canon Czech Republic

Akvizice / Cold Calling
Přečíst studii

Yamazaki Mazak

Akvizice / Cold Calling
Přečíst studii

Campiri

Akvizice / Cold Calling
Přečíst studii

KIA (2. turnus)

Akvizice / Cold Calling
Přečíst studii

Jste připraveni růst?

Zavolejte přímo Claudii

+420 721 336 087
Raději napíšu

+420 721 336 087
info@telefonickakomunikace.cz

Forum Karlín, Pernerova 51
186 00 Praha 8, Česká republika

Naše služby

  • Akvizice nových klientů
  • Oslovení stávajících klientů
  • Zákaznická linka / podpora
  • Školení a tréninky

Rychlé odkazy

  • Naše služby
  • O nás
  • Kontakt
  • Kariéra
  • GDPR
  • Cookies

Případové studie

  • Canon Czech Republic
  • KIA
  • KIA (2. turnus)
  • Yamazaki Mazak
  • Campiri

Sledujte nás

Facebook Youtube Instagram Linkedin

© 2022 — Telefonická komunikace s.r.o. | IČO: 08154678 | Sídlo firmy: Lišická 2757, Újezd nad Lesy, 190 16 Praha