

JAK USPĚT PŘI OBCHODNÍM TELEFONOVÁNÍ
Intenzivní telefonická školení a tréninky Psychologie prodeje
Zažijte trénink od profesionálů, kteří úspěšně telefonují každý den, a vaše úspěchy se dostaví během velice krátké doby. Trénink je určen pro obchodníky, kteří mají v agendě akvizici (často “cold-calls“), obchodníky soustředící se na současné portfolio (často “farmer“) nebo pro manažerské a vedoucí pozice obchodních ředitelů, případně provozních zákaznických linek či call center.
firmy, které prošly telefonickým školením




Proč právě
Školení či trénink od nás?

Až o 20 % vyšší úspěšnost
Instantní zvýšení efektivity prodeje a oslovování po telefonu až o 20 %.

Typologie a psychologie komunikace
Naše know-how a dlouholeté zkušenosti kombinujeme s psychologií prodeje.

Individuální přístup
Školení děláme také na míru. Potřebujete školení pro specifický use case nebo přímo 1on1?
základní
Varianty školení & tréninků

Typologie osobnosti
Typologie osobnosti
Oblíbená volba u majitelů / manažerů společností, kteří chtějí, aby lidé v jejich týmu byli sebejistější a efektivnější. Pokud poznáme sami sebe, tak jsme schopni nahlédnout i do světa ostatních - ať už kolegů nebo zákazníků.
- Zlepšení komunikačních schopností, empatie a vcítění se do kolegů či zákazníků
- Forma školení je zábavná, poutavá a uvolněná
- Absolventům školení se zlepšují vztahy, stoupá jejich efektivita a celková spokojenost
komplexní školení pro týmy
komplexní školení pro týmy
Při tomto tréninku klademe důraz na to, aby probíhaly reálné hovory obchodníků s jejich zákazníky a dáváme si ihned zpětnou vazbu. Součástí školení je také doporučení na ideální kombinaci nástrojů pro daný tým.
- Telefonická analýza jednotlivých obchodníků (úvodní společné telefonování)
- Identifikace slabých stránek a jejich eliminace
- Typologie osobnosti
- Týmy, které absolvují naše školení vykazují zvýšení úspešnosti až o 20 %

Individuální školení
Individuální školení
Intenzivní druh školení šitý vždy na míru jednotlivce či týmu. Projdeme zaškolení v rámci typologie osobnosti a hlavně se věnujeme telefonické komunikaci jako takové. Trénujeme reálné hovory klientů a říkáme si v reálném čase zpětnou vazbu, která nám umožní velmi rychle identifikovat hlavní nedostatky v komunikaci a efektivně je eliminovat.
Sestavíme školení dle vašich potřeb a našich tipů, které vám pomohou cítit se při telefonování lépe a zlepší vaše obchodní výsledky.
Školením vás provedou
Claudie Paldusová
CEOTelefonování se věnuji přes 10 let. Je to moje vášeň. Od marketingových projektů, přes automobilový průmysl až k IT firmám. Domluvila jsem tolik schůzek, až se mi z toho hlava točí. V současnosti se věnuji také akvizici (jak jinak) pro Telefonickou komunikaci s.r.o. a rozvoji firmy a vedení lidí. Dělám co mě baví a jsem za to moc vděčná.David Synáček
Výkonný ředitelJsem jeden z těch bláznů, kterého telefonování baví a věnuji se mu přes 10 let. Postupně jsem si vyzkoušel vše od prodeje po telefonu až po zákaznickou podporu. V posledních letech se věnuji především vedení lidí, projektovému řízení a částečné také obchodu. Své zkušenosti předávám dál v podobě tréninku a školení, které s kolegyní Claudii společně vedeme.
Mluví za nás
Výsledky našich klientů
Přečtěte si detailní studie, kde najdete podrobný feedback a výsledky ze školení a tréninků našich klientů.




