INTENZIVNÍTELEFONICKÁ ŠKOLENÍ A TRÉNINKY
Zažijte trénink od profesionálů, kteří úspěšně telefonují každý den
a Vaše úspěchy se dostaví během velice krátké doby!
PRO KOHO JE TRÉNINK URČEN?
- obchodník - akvizitor, který volá tzv. studené kontakty;
- obchodník - farmář, který se stará o stávající klienty;
- vedoucí zákaznických linek a všichni ti, kteří často jednají s klienty po telefonu.
PROČ TRÉNINK OD NÁS?
Obchodní hovory děláme
každý den. Celkem jsme
již protelefonovali+18 000 hodin.
Naší doménou je domlouvání obchodních schůzek a na "kontě" jich máme sjednanýchpřes 3 800.
Školení a tréninky děláme jak pro týmy, tak individuálně. S účastníky jsme strávilivíce jak 650 hodin.
REFERENCE

„Spolupráce s Claudií mi změnila můj pohled na obecný názor, že každý začátek je těžký, konkrétně kontaktování potenciálních klientů telefonem. Od úvodní schůzky s Claudií jsem vnímal její klid, nadhled a hlavně odborný přehled. Nesmírně důležitým bonusem je fakt, že Claudii její práce baví. Doporučuji tyto služby pro malou, střední i větší společnost.“
Tomáš Havelka
CEO
ve společnosti Data Robotics

"Pokud chcete, aby Vaše firma měla větší úspěšnost pro domluvení schůzek přes telefonickou komunikaci, tak mohu jen doporučit Claudii a její tým. Její profesionální přístup, znalost, odbornost, školení, jsou naprosto skvělé a jiné než jsem kdy měla možnost poznat. Účastnila jsem se dokonce i jejího školení na typologii osobnosti navázanou na telekomunikaci, což jako bývalá telefonistka v korporátní společnosti jsem nezažila a velmi mně to obohatilo a posunulo výš, než jsem očekávala. Děkuji za nové poznatky a zkušenosti ve spolupráci a mohu jen opravdu doporučit."
Lenka Štrubelová
obchodní zástupce
ve společnosti 02

"Po absolvování telefonického tréninku s Claudií jsem si utřídil určité postupy, které jsou pro telesales, zejména pak pro coldcally, velmi důležité. Claudie se mně i mým kolegům věnovala individuálně, s každým rozebrala jeho typologii osobnosti a doporučila způsoby, jak zefektivnit telefonický prodej. Claudiiny telefonické tréninky určitě doporučuji.
Tomáš Lula
Manager Sales
ve společnosti Fine Pack International SE
JEDNODENNÍ
ŠKOLENÍ A TRÉNINKY
Tento trénink si firmy rádi objednávají opakovaně
Co je obsahem:
- telefonická analýza jednotlivých obchodníků (úvodní společné telefonování);
- identifikace slabých stránek a jejich eliminace;
- typologie osobnosti;
- nové telefonování v praxi a zpětná vazba.
Časové rozložení:
- vstupní telefonická analýza;
- 2 hodiny aktivního skupinového telefonování;
- 2 hodiny teorie a doporučení jak lépe komunikovat;
- 2 hodiny aktivního skupinového telefonování;
Při tomto tréninku klademe důraz na to, aby probíhaly reálné hovory obchodníků s jejich zákazníky a dáváme si ihned poté zpětnou vazbu. Součástí je také doporučení, jaké nástroje používat pro online video schůzky.
Toto školení můžete absolvovat také individuálně, tzv. 1-na-1.
KDO VÁS TRÉNINKEM PROVEDE?
Claudie

„I když je doba Horsta Fuchse a Vlka z Wall Street pryč, prodávat lze po telefonu doteď. Ukážu Vám, jak v současné době oslovovat zákazníky a především, jak na prodej po telefonu. Pokud máte z telefonování obavy, naučím Vás, jak si tuto činnost oblíbit tak, aby se stala Vaši silnou stránkou.“
David
Obchodník po telefonu

Daniela
Obchodnice po telefonu