+420 734 142 013

info@telefonickakomunikace.cz
Facebook-f Linkedin-in Instagram Youtube
  • Úvod
  • Naše služby
    • Telefonická akademie
    • Relevantní obchodní schůzky
    • Oslovení stávajících klientů
    • Školení a tréninky
  • Případové studie
  • O nás
    • Kariéra
  • Kontakt
  • Prodej knihy
  • Veřejný telefonický trénink
JAK USPĚT PŘI OBCHODNÍM TELEFONOVÁNÍ

Intenzivní telefonická školení a tréninky

Zažijte trénink od profesionálů, kteří úspěšně telefonují každý den, a vaše úspěchy se dostaví během velice krátké doby. Trénink je určen pro obchodníky, kteří mají v agendě akvizici (často “cold-calls“), obchodníky soustředící se na současné portfolio (často “farmer“) nebo pro manažerské a vedoucí pozice obchodních ředitelů, případně provozních zákaznických linek či call center.

Chci vědět více

firmy, které prošly telefonickým školením

Proč právě

Školení či trénink od nás?

Až o 20 % vyšší úspěšnost

Instantní zvýšení efektivity prodeje a oslovování po telefonu až o 20 %.

Typologie a psychologie komunikace

Naše know-how a dlouholeté zkušenosti kombinujeme s psychologií prodeje.

Individuální přístup

Přistupujeme ke každému obchodnímu týmu individuálně, a to dle jejich potřeb a očekávání

Varianty školení & tréninků

3 denní intenzivní trénink

3 denní intenzivní trénink

Oblíbená volba pro ty, kteří chtějí, aby lidé v jejich týmu byli sebejistější i efektivnější v obchodním telefonování. Hovory v praxi s konstruktivní zpětnou vazbou pomáhají hlouběji nahlédnout potřebám zákazníků a tím zvyšují úspěšnost celého obchodu.

  • Odbourání strachu - zvýšení sebevědomí v rámci telefonování
  • Reálné hovory v praxi s každým účastníkem
  • Zvýšení úspěšnosti až o 10 % v obchodním telefonování
Poptat trénink

Telefonická akademie

Telefonická akademie

Nejvíce objednávaná služba ze strany majitelů a obchodních ředitelů. Jedná se o 5měsíční program, který se zahajuje auditem telefonicko-obchodních procesů. Poté se sestavuje telefonický trénink na míru v pravidelné offline i online formě.

  • Výstupem auditu je písemná zpráva s doporučením směřující k vyšším výsledkům
  • Reálné hovory v praxi s každým účastníkem
  • Zvýšení úspěšnosti až o 20 % v obchodním telefonování
Poptat akademii

Veřejný trénink pro jednotlivce

Veřejný trénink pro jednotlivce

Trénink je určený pro jednotlivce, kteří se chtějí cítit sebevědoměji v telefonování a zvýšit své obchodní výsledky. Jedná se o celodenní trénink, kde zazní tipy a triky z telefonické praxe a téma typologie osobnosti po telefonu.
  • Práce s odmítnutím a nastavení mysli v obchodním telefonování
  • Základy psychologie v komunikaci
  • Telefonické tipy a triky z aktuálního trhu
Koupit veřejný trénink

Školením vás provedou

  • Antonín Rybnikář

    Antonín Rybnikář

    Trenér - akviziční hovory
    Mám 20 let zkušeností v oblasti obchodu, kde je každý den výzvou, kterou přijímám s nadšením. Specializuji se na navazování kontaktů a budování obchodních vztahů, přičemž cold calling je pro mě klíčovým nástrojem úspěchu. Díky zkušenostem jsem se naučil rozpoznávat různé osobnostní profily a temperamenty, což mi umožňuje navazovat pevné vztahy a vytvářet pozitivní pracovní atmosféru. Rád vám pomohu s cold cally.
  • Zdeněk Culek

    Zdeněk Culek

    Trenér - reaktivační hovory
    Celý svůj profesní život hledám efektivní způsob, jak komunikovat s lidmi, navazovat vztahy a vytvářet pozitivní pracovní atmosféru. Call centrum a zákaznický servis mě naučily systematické práci. Headhunting a recruitment zase poznávání temperamentu a různých osobnostních profilů. Pomůžu vám objevit svůj potenciál.
  • Petra Chalupová

    Petra Chalupová

    Projektová manažerka & Trenérka akvizičních hovorů
    Mou vášní je překonávání překážek a přijímání nových výzev. Telefonický trénink vnímám jako možnost předat ostatním své letité zkušenosti z obchodního světa. Vhledy nejen do samotného obchodu, ale i do osobního života v rámci typologie osobnosti a seberozvoje.
  • Klára Viková

    Klára Viková

    Trenérka - reaktivační hovory & nastavení mysli
    Rozvoji v oblasti byznysu a obchodu se věnuji od roku 2015. Mou specializací je komunikace a leadership v kombinaci s telefonickým tréninkem. Ke své práci s klienty využívám poznatky neurovědy, aby uchopili potenciál mozku v plném rozsahu a dokázali tak dosahovat pracovních i osobních cílů efektivně a s lehkostí.
  • Jarmila Beránková

    Jarmila Beránková

    Trenérka - reaktivační hovory, nastavení mysli
    V oblasti osobní i telefonické komunikace se pohybuji od roku 2005. Vedení zákaznické linky, náborová i obchodní činnost mi poskytly zkušenosti a vhledy, které využívám dodnes. Témata typologie osobnosti a nastavení mysli mě před lety uchvátila. Od té doby se jim věnuji podrobně a na trénincích je s laskavostí předávám dál.
  • Claudie Paldusová

    Claudie Paldusová

    Trenérka - akviziční hovory
    Telefonování se věnuji přes 13 let a specializuji se na cold calling. Od marketingových projektů, přes automobilový průmysl až k IT firmám. V současnosti se věnuji především akvizici a obchodu pro Telefonickou komunikaci s.r.o. a rozvoji firmy. Dělám co mě baví a jsem za to moc vděčná.
Mluví za nás

Výsledky našich klientů

Přečtěte si detailní studie, kde najdete podrobný feedback a výsledky ze školení a tréninků našich klientů.

Všechny případové studie

KIA

Akvizice / Cold Calling
Přečíst studii

Canon Czech Republic

Akvizice / Cold Calling
Přečíst studii

Yamazaki Mazak

Akvizice / Cold Calling
Přečíst studii

Campiri

Akvizice / Cold Calling
Přečíst studii

KIA (2. turnus)

Akvizice / Cold Calling
Přečíst studii

M-PRO

Přečíst studii

Fidoo

Přečíst studii

Imper – MERK

Přečíst studii

Business Lease ČR

Přečíst studii

Index Nosluš

Akvizice / Cold Calling
Přečíst studii

Připraveni naučit
se prodávat po telefonu?

Zavolejte nám

+420 734 142 013

Raději napíšu

+420 734 142 013
info@telefonickakomunikace.cz

Breitfeldova 709/13,
186 00, Praha 8

Naše služby

  • Novinka: Telefonická akademie
  • Relevantní obchodní schůzky
  • Oslovení stávajících klientů
  • Školení a tréninky

Rychlé odkazy

  • Naše služby
  • O nás
  • Kontakt
  • Kariéra
  • Eshop
  • Cookies
  • Odstoupení od smlouvy

Případové studie

  • Canon Czech Republic
  • KIA
  • KIA (2. turnus)
  • Yamazaki Mazak
  • Campiri
  • Business Lease ČR
  • Fidoo

Sledujte nás

Facebook Youtube Instagram Linkedin

IČO: 08154678 | Sídlo firmy: Lišická 2757, Újezd nad Lesy, 190 16 Praha

Všeobecné obchodní podmínky | Zásady zpracování osobních údajů

© 2025 — Telefonická komunikace s.r.o.

Právě spouštímePrvní celostní Telefonickou akademii v ČR!

Ukažte konkurenci záda, naplňte svůj kalendář nebo kalendáře svého obchodního týmu a to vše již během samotného průběhu akademie.

Více o Telefonické akademii

Nemám zájem, děkuji 👋