

JAK USPĚT PŘI OBCHODNÍM TELEFONOVÁNÍ
Telefonická školení, workshopy a koučink
Každé školení připravujeme na míru – podle toho, co právě potřebujete. Může to být intenzivní workshop, komplexní telefonická akademie nebo navazující individuální koučink. Pomůžeme vám vybrat formát, který bude dávat smysl pro váš tým i cíle. Školení je určeno pro obchodníky, kteří mají v agendě akvizici (často “cold-calls“), obchodníky soustředící se na současné portfolio (často “farmer“) nebo pro manažerské a vedoucí pozice obchodních ředitelů, případně provozních zákaznických linek či call center.
firmy, které prošly telefonickým školením
Proč právě
Workshop či trénink od nás?
Až o 20 % vyšší úspěšnost
Instantní zvýšení efektivity prodeje a oslovování po telefonu až o 20 %.
Komunikace šitá na míru
Naše know-how a dlouholeté zkušenosti kombinujeme s psychologií prodeje.
Individuální přístup
Přistupujeme ke každému obchodnímu týmu individuálně, a to dle jejich potřeb a očekávání
Jak podpořit růst a jistotu v telefonování?
Telefonické workshopy na míru
Telefonické workshopy na míru
Během 2 až 4 hodin se zaměříme na témata, která jsou pro váš tým klíčová. Obsah i styl přizpůsobíme na míru a vy získáte i představu, jak pracujeme v rámci Telefonické akademie. Zaměřujeme se na reálné situace, které obchodníci nebo specialisté řeší v každodenní praxi.
- Workshop postavený na vašem reálném obchodním procesu
- Praktické ukázky, modelové situace a zpětná vazba
- Flexibilní obsah podle vašich cílů
Telefonická akademie
Telefonická akademie
Nejvíce objednávaná služba ze strany majitelů a obchodních ředitelů. Jedná se o 5měsíční program, který se zahajuje auditem telefonicko-obchodních procesů. Poté se sestavuje telefonický trénink na míru v pravidelné offline i online formě.
- Výstupem auditu je písemná zpráva s doporučením směřující k vyšším výsledkům
- Reálné hovory v praxi s každým účastníkem
- Zvýšení úspěšnosti až o 20 % v obchodním telefonování
Telefonický koučink
Telefonický koučink
Reálné hovory, reálné situace, reálný posun. Telefonický koučink pomáhá obchodníkům být efektivnější a jistější při každém kontaktu se zákazníkem. Pomocí cílené zpětné vazby a doporučení pomáháme zlepšovat výsledky i jistotu v hovorech
- Ideální navazující krok po telefonické akademii
- Pravidelný individuální rozvoj vašich obchodníků
- Konkrétní doporučení a tipy, které fungují v praxi
Školením vás provedou
Antonín Rybnikář
Trenér - akviziční hovoryMám 20 let zkušeností v oblasti obchodu, kde je každý den výzvou, kterou přijímám s nadšením. Specializuji se na navazování kontaktů a budování obchodních vztahů, přičemž cold calling je pro mě klíčovým nástrojem úspěchu. Díky zkušenostem jsem se naučil rozpoznávat různé osobnostní profily a temperamenty, což mi umožňuje navazovat pevné vztahy a vytvářet pozitivní pracovní atmosféru. Rád vám pomohu s cold cally.Zdeněk Culek
Trenér - reaktivační hovoryCelý svůj profesní život hledám efektivní způsob, jak komunikovat s lidmi, navazovat vztahy a vytvářet pozitivní pracovní atmosféru. Call centrum a zákaznický servis mě naučily systematické práci. Headhunting a recruitment zase poznávání temperamentu a různých osobnostních profilů. Pomůžu vám objevit svůj potenciál.Petra Chalupová
Projektová manažerka & Trenérka akvizičních hovorůMou vášní je překonávání překážek a přijímání nových výzev. Telefonický trénink vnímám jako možnost předat ostatním své letité zkušenosti z obchodního světa. Vhledy nejen do samotného obchodu, ale i do osobního života v rámci typologie osobnosti a seberozvoje.Klára Viková
Trenérka - reaktivační hovory & nastavení mysliRozvoji v oblasti byznysu a obchodu se věnuji od roku 2015. Mou specializací je komunikace a leadership v kombinaci s telefonickým tréninkem. Ke své práci s klienty využívám poznatky neurovědy, aby uchopili potenciál mozku v plném rozsahu a dokázali tak dosahovat pracovních i osobních cílů efektivně a s lehkostí.Jarmila Beránková
Trenérka - reaktivační hovory, nastavení mysliV oblasti osobní i telefonické komunikace se pohybuji od roku 2005. Vedení zákaznické linky, náborová i obchodní činnost mi poskytly zkušenosti a vhledy, které využívám dodnes. Témata typologie osobnosti a nastavení mysli mě před lety uchvátila. Od té doby se jim věnuji podrobně a na trénincích je s laskavostí předávám dál.Claudie Paldusová
Trenérka - akviziční hovoryTelefonování se věnuji přes 13 let a specializuji se na cold calling. Od marketingových projektů, přes automobilový průmysl až k IT firmám. V současnosti se věnuji především akvizici a obchodu pro Telefonickou komunikaci s.r.o. a rozvoji firmy. Dělám co mě baví a jsem za to moc vděčná.
Mluví za nás
Výsledky našich klientů
Přečtěte si detailní studie, kde najdete podrobný feedback a výsledky ze školení a tréninků našich klientů.